LEADERS

Srdjan Kovacevic: peste 200.000 de articole de lux vândute în 20 de ani

Copy of IMG_0116

Cel care ne-a învăţat în anii ‘90 ce înseamnă “Made in Italy” este un sârb. A deschis primele magazine de lux din Bucureşti dedicate modei italiene, aducând de-a lungul timpului în România nume grele precum Max Mara, Emporio Armani, Ermenegildo Zegna, Pal Zileri. Cel mai nou proiect al său se numeşte Alsa Uomo, magazin deschis în locul francizei Ermenegildo Zegna, unde sunt prezente unele dintre cele mai selecte branduri vestimentare masculine, evident, tot italieneşti. Sunt 20 de ani de când Srdjan Kovacevic ne arată ce este valoros în materie de modă, două decenii în care faţa Bucureştiului şi stilul locuitorilor săi s-au schimbat radical.

 

Citeste tot articolul...

BUSINESS, LEADERS

Sfaturile unui “asasin economic” la Bucureşti

42

John Perkins este cunoscut în toată lumea pentru cărțile sale, între ele aflându-se “Confesiunile unui asasin economic” şi “Schimbarea de forme”, apărute şi în româneşte la Editurile Litera şi For You, dar şi pentru interviurile şi apariţiile sale în mai multe filme documentare. Fost “asasin economic”, familiarizat cu neregulile din sistemul bancar prin care anumite ţări sunt determinate să accepte împrumuturi înrobitoare pentru a genera profit unor corporaţii globale ce efectuează ample lucrări de infrastructură, John Perkins este considerat unul dintre cei mai avizaţi specialişti în materie de “cabală” economică. După experienţa sa ca economist în cadrul unei firme de consultanţă, poziţie din care lucra cu Banca Mondială, Naţiunile Unite, Departamentul de Trezorerie al SUA, John Perkins a devenit acum un activist care militează pentru o economie durabilă şi, totodată, un autor de succes, “Confesiunile unui asasin economic” menţinându-se timp de 70 de săptămâni în clasamentul celor mai bine vândute cărţi întocmit de New York Times.

John Perkins se va afla în perioada 8 – 20 octombrie în România şi va conduce ateliere de lucru la Iaşi, Suceava, Cluj şi Bucureşti pe trei teme: “Transformarea crizei mondiale într-o nouă economie”, “Iniţieri pentru ridicarea nivelului de conştiinţă” şi “Transformarea personală şi globală”. Seria de evenimente în cadrul cărora va fi prezent este organizată de Asociaţia Pachamama România şi Asociaţia Heritage. Taxa de participare per zi este de 150 de lei, programul workshopurilor şi formularul de înscriere fiind disponibile pe pachamamaromania.ro.confesiunile-unui-asasin-economic-editie-de-lux-1923084_big

Citeste tot articolul...

BUSINESS, IDEAS, LEADERS, PEOPLE

Lupul de pe Wall Street te învaţă să faci business

lupul-wall-street

… da, faimosul Jordan Belfort, ex-brokerul condamnat pentru înşelăciune, azi autor de succes, personaj de film şi orator motivaţional, va veni în România pe 18 noiembrie ca să-i şcolească pe cei care vor să înveţe un alt tip de a face afaceri.

Ai văzut filmul regizat de Scorsese în care Belfort este interpretat de Leonardo DeCaprio şi poate că ţi-a plăcut, oricum indiferent nu te-a lăsat. Şi poate că ai citit şi cele două cărţi ale lui (cea de a doua venită ca o continuare firească după succesul incredibil de care s-a bucurat volumul “The Wolf of the Wall Street”), deşi ele, inexplicabil, nu sunt încă disponibile în limba română. Ştii că personajul este departe de a fi un broker clasic şi poate că tocmai acest lucru face ca evenimentul organizat la Bucureşti să fie mai tentant.
Belfort promite că te va învăţa celebrul sistem Straight Line Persuasion, adică cum poți convinge pe oricine – fără a încălca etica – să facă orice, plus cum să-ți mărești veniturile, vânzările, rata de închidere și încrederea. Iată câteva dintre temele asupra cărora vorbitorul va insista: arta de a încheia orice afacere cu calm, fără cea mai mică urmă de presiune, cum să contracarezi imediat obiecțiile și credințele limitatoare ale cumpărătorului (cum să-i transformi pe sceptici în cumpărători), cele patru elemente cheie pentru a crea prezentări etice care să ducă, efectiv, la încheierea afacerii, formula în zece pași pentru construirea unui flux de recomandări și obținerea clienților pe viață şi aşa mai departe. “Singurul lucru care stă între tine și obiectivul tău este povestea de doi bani pe care ți-o tot repeți continuu în minte cum că tu nu poți reuși,” ne asigură Jordan Belfort.
O groază de promisiuni am spune noi pentru o singură zi în compania lui Belfort, zi care vă va costa între 375 şi 440 de euro. Evenimentul este organizat de Extreme Training şi Capital.

Citeste tot articolul...