FASHION

Ponchoul este fetişul acestei toamne

Burberry Prorsum

Burberry Prorsum

Burberry Prorsum a dat decretat, iar multe dintre celelalte mari case de modă au intrat în pluton: în iarna asta se poartă ponchoul! Elegant şi funcţional, ponchoul coboară de pe catwalk pe stradă şi intră nu doar în garderoba feminină, ci şi în cea a gentlemenilor. Asta pentru că tot Burberry este brandul care îl impune în acest sezon drept marcă a sofisticării masculine – şi nici de data aceasta nu este singur în acest demers. Louis Vuitton îşi inspiră paltoanele tot din culturile andine, iar fularele pe care le propune ajung să capete proporţia unor adevărate şaluri. Casa Missoni, maestra împletiturilor, nu putea lăsa nici ea deoparte acest nou must-have şi nici Paul Smith, designerul faimos pentru atenţia obsesivă acordată croielilor şi detaliilor.

De cealaltă parte a baricadei (din ce în ce mai precare) dintre genuri, femeile se bucură de o ofertă încă şi mai amplă: Barbara Bui, Chloe, Antonio Berardi, Salvatore Ferragamo, Léonard. Şi, bineînţeles, Etro, mereu interesată să alimenteze influenţele etnice. Iar Burberry Prorsum (căci de la acest brand am pornit) face, într-adevăr, spectacol. Dacă vreţi să admiraţi colecţia de sezon a mărcii, faceţi un drum până la monobrandul bucureştean din Luterană, numărul 4. Creaţiile Louis Vuitton sunt disponibile în magazinul mărcii din galeria Grand Avenue de la Hotelul JW Marriott.

S-ar putea sa iti placa si

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicata Campurile obligatorii sunt marcate cu *

Aceste taguri si atribute HTML sunt permise in comentarii: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>