BEAUTY

Pentru ea: topul parfumurilor feminine

Trussardi My Name

Nici o haină nu ne poate îmbrăca atât de spectaculos aşa cum o face un parfum bine ales. Amprenta noastră olfactivă spune cine suntem, ne devoalează la fel de mult ca alegerile vestimentare pe care le facem. Tocmai de aceea, gestul bărbatului care-i oferă un parfum femeii iubite spune faptul că realmente o cunoaşte bine. Este un gest intim, care nu permite greşeală: parfumul rămâne una dintre cele mai personale alegeri pe care le putem face. Dacă anterior îţi prezentasem topul fragranţelor masculine de sezon (găseşti articolul aici), de data aceasta îţi propunem clasamentul celor mai interesante cadouri parfumate pentru femeia pe care o iubeşti.

Citeste tot articolul...

SHOPPING

S-a deschis monobrandul Pretty Ballerinas la Băneasa Shopping City

Pretty-ballerinaz-adrese1

Colecţiile Pretty Ballerinas sunt de-acum disponibile în magazinul monobrand din Băneasa Shopping City, recent deschis. Veţi găsi o selecţie foarte inspirată din colecţiile de sezon ale mărcii spaniole, cunoscută drept una dintre favoritele unor vedete precum Angelina Jolie, Lindsay Lohan, Lily Allen, Katherine Heigl, Sarah Jessica Parker şi Elle MacPherson. Trebuie spus că, în ultimele sezoane, Pretty Ballerinas şi-a extins oferta, pentru acest sezon noi recomadându-vă aşa-numitele ankle boots, foarte cochete şi în tendinţe.

Citeste tot articolul...

SHOPPING

Dolce & Gabbana: cea mai frumoasă vitrină bucureşteană de Sărbători

Dolce & Gabbana, Bucuresti

Cei care călătoresc în perioada Sărbătorilor de iarnă ştiu că vitrinele boutique-urilor şi multibrandurilor din marile oraşe ale lumii oferă în această perioadă cel mai frumos spectacol. Moda aceasta a ajuns şi în România, magazinele care se respectă colaborând cu designeri pentru înveşmântarea festivă a vitrinelor. Monobrandul Dolce & Gabbana de pe The Grand Avenue, de la hotelul bucureştean J.W. Marriott, ne-a atras în mod deosebit atenţia pentru fastul şi explozia coloristică pe care le oferă. Vitrina magazinului pare mai degrabă o celebrare a primăverii, perfect în ton cu colecţia de sezon a celebrei case italiene, care a impus pentru iarna 2014-2015 tendinţele florale, creând, astfel, o atmosferă ce pare desprinsă din basmele copilăriei.

Citeste tot articolul...

SHOPPING

Ro.Land: mărci româneşti în galeria de shopping de la J.W.Marriott Bucureşti

Magazinul Ro.Land

La hotelul J.W. Marriott, pe The Grand Avenue, s-a deschis Ro.Land, cel mai nou magazin de lux dedicat integral brandurilor româneşti. De la bijuterii de autor, din materiale inedite şi pietre preţioase, cămăşi ce scot din tipar orice ţinută de business, pantofi şi genţi unicat, atât pentru ea, cât şi pentru el, până la piese de mobilier, cosmetice din ingrediente naturale, păpuşi şi haine de copii, dar şi opere de artă şi vinuri româneşti de colecţie, Ro.Land a selectat riguros şi pasionat produse reprezentative pentru scena designului românesc contemporan.

Citeste tot articolul...

FASHION

Adela Popescu, muza PNK Forward

PNK Forward inspired by Adela Popescu (15)

Brandul românesc de fashion PNK Casual a lansat o colecţie foarte cool, denumită PNK Forward, inspirată de actriţa Adela Popescu. “Am fost fascinată de ținutele PNK Casual încă de la început.” spune Adela. “Originalitatea lor este unul dintre principalele motive pentru care am ales să colaborăm: în colecția PNK Forward mă regăsesc în totalitate și mă bucur să împart cu toți tinerii acest sentiment plăcut.”

Cea mai nouă linie PNK se adresează acelor fashionistas îndrăgostite de şicul urban inovator.

Citeste tot articolul...

FASHION

Cele mai extravagante tendinţe fashion

Thome Browne 2

Moda face spectacol şi trăieşte din asta. Tocmai de aceea, mulţi dintre designeri şi dintre case lansează periodic provocări, fac gesturi riscante şi încearcă să impună trenduri şocante în căutarea unei vizibilităţi din ce în ce mai mari. Evident, puţine dintre aceste propuneri prind la clientelă. Dar şi când se impun…

Iată topul pe care Romania Lifestyle îl face în privinţa tendinţelor fashion extravagante (totuşi purtabile) din acest sezon rece:

  1. Transparenţele. Sigur nu era anotimpul lor, sigur multe dintre voi vor avea de obiectat, însă designerii s-au întrecut în acest sezon în a expune trupul feminin. O face foarte seducător Simone Rocha şi este urmată de case precum Ports 1961, Prada, Donna Karan şi Burberry Prorsum, pentru a enumera doar câteva dintre acelea care s-au gândit că materialele cele mai diafane sunt şi cele mai potrivite pentru miezul iernii.
  2. Tuturor ne plac detaliile metalice, însă de data aceasta se pare că la mare căutare sunt ţinutele cu totul şi cu totul din “aur”. Moschino, Rochas, Ostwald Helgason, Naeem Khan, Thom Browne nu doar parafrazează, ci traduc în realitate vorba basmului: “La soare te poţi uita, dar la dânsa ba!”.
  3. La fel ca în cazul auriului, şi inserţiile de piele sau accesoriile din piele pot transforma o rochie într-o ţinută specială. Acum este însă sezonul total look-urilor din piele. Evident, în acest caz nu prea mai vorbim despre confortul ţinutei, ci despre dorinţa de a face impresie. Tendinţa este susţinută de Guy Laroche, Lanvin, Trussardi şi Balenciaga.

Citeste tot articolul...

BEAUTY

Pentru el: topul cadourilor parfumate

Valentino Uomo

Suntem deja foarte aproape de sezonul Sărbătorilor şi ne-am obişnuit ca, în fiecare an, retailerii şi producătorii să înceapă din ce în ce mai devreme ofensiva ofertelor. De data aceasta, noi îţi prezentăm cele mai seducătoare seturi de parfumuri şi cosmetice pentru bărbaţi existente acum pe piaţă. Vorbim, aşadar, despre parfumuri iconice, ale unora dintre cele mai importante case de modă şi beauty, alegeri de cadouri cu care practic nu dai greş. Între acestea se află o fragranţă care se recomandă drept un clasic al viitorului şi gama derivată de la acest parfum – Valentino Uomo. N-am uitat nici de superba Aqua Essenziale Blu, creaţia lui Alberto Morillas pentru Salvatore Ferragamo. În topul preferinţelor noastre se află însă Bleu de Chanel, parfum lansat în 2010, o fragranţă reinterpretată în 2014 de maestrul parfumier Jacques Polge care ne oferă acum un “concentrat” al ingredientelor deja folosite anterior.

  1. Bleu de Chanel – preţ în magazin
  2. Set Valentino Uomo after shave – 277 de lei
  3. Aqua Essenziale Blu Salvatore Ferragamo 100 ml – 360 de lei
  4. Givenchy Gentlemen Only Intense 100ml – 396 de lei (exclusiv în Sephora)
  5. Set Kenzo Homme Night – 358 de lei

Citeste tot articolul...

FASHION

Ponchoul este fetişul acestei toamne

Burberry Prorsum

Burberry Prorsum a dat decretat, iar multe dintre celelalte mari case de modă au intrat în pluton: în iarna asta se poartă ponchoul! Elegant şi funcţional, ponchoul coboară de pe catwalk pe stradă şi intră nu doar în garderoba feminină, ci şi în cea a gentlemenilor. Asta pentru că tot Burberry este brandul care îl impune în acest sezon drept marcă a sofisticării masculine – şi nici de data aceasta nu este singur în acest demers. Louis Vuitton îşi inspiră paltoanele tot din culturile andine, iar fularele pe care le propune ajung să capete proporţia unor adevărate şaluri. Casa Missoni, maestra împletiturilor, nu putea lăsa nici ea deoparte acest nou must-have şi nici Paul Smith, designerul faimos pentru atenţia obsesivă acordată croielilor şi detaliilor.

De cealaltă parte a baricadei (din ce în ce mai precare) dintre genuri, femeile se bucură de o ofertă încă şi mai amplă: Barbara Bui, Chloe, Antonio Berardi, Salvatore Ferragamo, Léonard. Şi, bineînţeles, Etro, mereu interesată să alimenteze influenţele etnice. Iar Burberry Prorsum (căci de la acest brand am pornit) face, într-adevăr, spectacol. Dacă vreţi să admiraţi colecţia de sezon a mărcii, faceţi un drum până la monobrandul bucureştean din Luterană, numărul 4. Creaţiile Louis Vuitton sunt disponibile în magazinul mărcii din galeria Grand Avenue de la Hotelul JW Marriott.

Citeste tot articolul...

BEAUTY, STYLE

Evolve Beauty: moştenire românească, viziune britanică

02579876

Suntem din ce în ce mai atenţi la compoziţia produselor de beauty pe care le folosim, asta pentru că preferinţa pentru cele bio devine din ce în ce mai puternică. De curând, a fost lansată şi în România gama de produse cosmetice bio Evolve Beauty. Create în Marea Britanie, loţiunile, şampoanele şi balsamurile Evolve se datorează unei antreprenoare cu rădăcini româneşti, Laura Rudoe. Bunica ei româncă este cea care a familiarizat-o cu remediile pe bază de plante medicinale. Lăsându-se inspirată de ceea ce însăși natura ne-a oferit și folosindu-se de experiența dobândită în fruntea departamentului de dezvoltare a bine cunoscutei game britanice de cosmetice Nude Skincare, Laura, alături de Violaine Bargues, specialistă în dezvoltarea produselor Nude, a conceput această gamă de cosmetice certificate organic de Ecocert, pentru ten, corp și păr, care te cucerește încă de la început. Gama Evolve înseamnă acum loțiuni pentru curățarea delicată a tenului, tratamente speciale, creme hidratante cu efecte anti-ageing, creme pentru corp, șampoane, balsamuri și tratamente pentru păr, create cu ingrediente naturale bine cunoscute pentru efectele lor deosebite, precum uleiul de Argan, semințele de moringa, uleiul peruvian Sacha Inchi, fructele goji sau peptidele de origine naturală. Produsele sunt certificate organic de către Ecocert, nu conțin parabeni, SLS/SLES, ftalați, parfumuri și coloranți sintetici.

Citeste tot articolul...

JEWELRY, SHOPPING

Cum cumperi o bijuterie de lux în 6 paşi

980Lot-19-Cartier-Panther-Bracelet-A

Vrei să marchezi un eveniment special printr-o bijuterie sau pur şi simplu să faci un cadou memorabil cuiva la care ţii foarte mult. Sau vrei să-ţi faci ţie însăţi un cadou. Să recunoaştem, nu ai făcut asta prea des, şi poate că giuvaiergeria nu este un domeniu în care să te simţi tocmai în largul tău. Deşi nu este un lucru uşor, ca pentru orice, şi pentru achiziţionarea de bijuterii există reguli.

Îţi spun încă de la început: în acest articol vorbim doar despre bijuteriile de valoare.

Stabileşte-ţi bugetul. Asta este treaba cea mai simplă (dar cea mai frustrantă) pentru că, din nefericire, cu toţii lucrăm cu un plafon maxim pe care nu-l putem depăşi. Tocmai de aceea trebuie ca alegerea să fie una foarte atent cântărită, iar cumpărarea unei bijuterii trebuie privită ca o investiţie chiar şi atunci când piesa nu este pentru tine însăţi. Aş putea să spun şi “însuţi”, întrucât printre colecţionarii de bijuterii de lux există şi femei, şi bărbaţi, dar aceştia toţi deja “joacă” în liga mare, a acelora care dispun de sume importante pe care le investesc în această pasiune şi care cumpără în principiu unicate, ediţii ultralimitate, bijuterii personalizate, piese licitate. Şi care deja ştiu totul despre achiziţia de bijuterii.

Când îţi stabileşti bugetul, ia în calcul că o bijuterie adevărată, care foloseşte materiale nobile, are un design decent şi o lucrătură atent executată, însemnă un prag minim de 1500 de euro. Dacă vrei să fie decorată cu pietre preţioase, evident acest prag minim va fi mai ridicat.

Alege o marcă recunoscută. Subliniez: recunoscută pentru bijuterii. Spun asta pentru că în magazinele de profil vei găsi uneori reprezentate şi branduri cunoscute pentru creaţiilor lor în domeniul modei şi care, în timp, s-au extins şi pe segmentul de bijuterii. De altfel, genul acesta de piese sunt grupate sub numele generic de fashion jewelry şi au aceeaşi valoare ca accesorii fashion în general: sezonul acesta sunt foarte apreciate, dar în următorul probabil că vor ieşi din tendinţe. Cel mai adesea aceste bijuterii nu sunt realizate din materiale nobile sau cel mult sunt placate cu aur sau argint. Foarte puţine branduri de modă au linii de bijuterii adevărate pe lângă cele din gama fashion. Între aceste branduri care realizează şi bijuterii high-end se numără Chanel, Dior şi Louis Vuitton.

Mergi la sigur: orientează-te, în principiu, spre bijutierii italieni, francezi, elveţieni sau germani. Alege branduri mari, ştiute de oricine: Cartier, Bvlgari, Chaumet, Boucheron, Crivelli, Piaget, Chopard, Fabergé, Tiffany etc. Nu, nu este adevărat că “plăteşti doar marca”, expresie spusă cu un oarecare dispreţ de cei care caută mereu varianta ieftină de a se achita de un cadou făcut “din dragoste”. Plăteşti garanţia pe care ţi-o oferă marca: materiale de calitate, design original, monturi stabile, servicii post-vânzare. Desigur, nu te sfătuiesc să alegi o bijuterie care îşi exhibă logoul, însă una a cărei marcă este reperabilă datorită specificului recognoscibil îţi dă un anumit statut. Cele trei diamante care se mişcă indică faptul că pandantivul de la gâtul tău este un Chopard Happy Diamonds. Bijuteria-trandafir pe care o admiri poate fi Piaget. Pantera cu ochi de smarald este sigur Cartier. Montblanc sau Louis Vuitton se recunosc după diamantele cu tăieturile patentate de aceste mărci. Aurul în mai multe nuanţe şi petalele ornate cu diamante sunt semnătura bijutierei Annamaria Cammilli. Iar enumerarea poate continua.

Alege o piesă clasică. Aşa ai certitudinea că nu se va demoda, plus că liniile inovative de design sunt pentru cei care realmente cunosc acest domeniu. Cu cât mai ciudată este o bijuterie, cu atât mai mari sunt şansele ca valoarea ei să scadă (rapid) de-a lungul timpului. În privinţa pietrelor, rămâi la cele preţioase, oricât de seducătoare îţi vor părea culorile şi tăieturile unor ametiste, turmaline sau topaze. Încă un lucru: încearcă să cumperi o bijuterie 100% manufacturată. Îţi reamintesc: priveşte bijuteria ca pe o investiţie a cărei valoare nu trebuie să scadă în timp.

Alege doar dealeri autorizaţi. Mulţi, în căutarea chilipirului perfect, ignoră acest lucru şi se orientează spre aşa-numită piaţă gri: importatori “la sacoşă”, site-uri în cazul cărora autenticitatea/provenienţa bijuteriilor este greu verificabilă, furnizori de piese second-hand (mai ales în cazul ceasurilor-bijuterie) etc. Cumperi din astfel de locuri şi nu ţi se va oferi niciun fel de garanţie şi nici asistenţă de tip “service” în cazul în care se întâmplă vreun accident cu respectivul produs. Ai văzut că nici nu i-am menţionat vânzătorii de falsuri: nu poţi lua în calcul să faci vreun astfel de cadou!

Însă discuţia asupra falsurilor este puţin mai amplă – imitarea anumitor modele de bijuterii poate fi destul de bine făcută, iar aici nu mă refer deloc la aşa-numitele “chinezării” pe care le poţi sesiza ca atare de la o poştă chiar şi ca necunscător, ci la mărcile de serie B, să le spunem aşa, care preiau modelele marilor case de bijuterii. Ştiţi brăţările de tip budist, compuse din sfere înşirate pe un fir textil, pe care mai toată lumea le poartă azi – bărbaţi şi femei deopotrivă. Ei, bine, ideea de a le transforma în bijuterie de lux a aparţinut unui brand danez, Shamballa, care produce astfel de brăţări în ediţii limitate, ele fiind realizate întotdeauna din materiale nobile (aur, platină, pietre preţioase şi, uneori, din combinaţii senzaţionale de abanos, diamante şi aur). Piesele au devenit foarte cunoscute în momentul în care celebrităţile au început să le poarte , iar în secunda doi au apărut ca ciupercile după ploaie o groază de alte branduri care le imită. Unele dintre furnizează doar falsuri, în vreme ce altele propun imitaţii făcute integral din materiale scumpe (sau măcar placate cu aur), însă grosolan realizate. E drept, în cazul brăţărilor budiste, discuţia este puţin mai complicată: preţurile practicate de Shamballa (reflectare fidelă a valorii bijuteriilor şi a capacităţii mărcii de a le personaliza în funcţie de cerinţele fiecărui client) sunt prohibitive – vorbim despre zeci de mii de euro per piesă.

Revenind: în România magazinele cu cea mai mare tradiţie în materie de bijuterii şi în care poţi avea deplină încredere sunt Kultho, Helvetansa, Cellini, Galt – Orologerie Elveţiană, Micri Gold.

Informează-te asupra piesei pe care o vei cumpăra! Te-ai oprit asupra unei bijuterii ce poartă o marcă recunoscută, însă, mai departe, ar trebui să afli din ce colecţie este, anul manufacturării, calitatea pietrelor (la diamante există un sistem de clasificare a clarităţii lor, valoarea lor fiind evaluată în funcţie de acesta, pe lângă carataj, culoare şi tăietură). Îţi reamintesc: pietrele preţioase sunt doar diamantul, safirul, rubinul şi smaraldul. Şi perla, care nu este propriu-zis o piatră şi pe care nu ţi-o recomand spre a o face cadou: mulţi ţin cont de superstiţia cum că perlele primite în dar aduc ghinion. Aşadar, perlele se cumpără de cea care vrea să le poarte. Iarăşi, foarte important: cu cât seria din care face parte bijuteria ta este mai mică, cu atât mai bine. Cu alte cuvinte, dacă ai posibilitatea, cumpără o bijuterie în ediţie limitată.

Cere discount! De la 2000 de euro în sus este în regulă să ceri un discount. Cu cât valoarea bijuteriei este mai mare, cu atât probabilitatea de a-l primi şi a fi consistent creşte şi ea. Fiecare dealer practică propria politică de discounturi, aşa încât cel mai bine este să întrebi la faţa locului.

Şi, la final, spune-ne şi nouă ce bijuterie ai ales.

Citeste tot articolul...