FASHION

Adela Popescu, muza PNK Forward

PNK Forward inspired by Adela Popescu (15)

Brandul românesc de fashion PNK Casual a lansat o colecţie foarte cool, denumită PNK Forward, inspirată de actriţa Adela Popescu. “Am fost fascinată de ținutele PNK Casual încă de la început.” spune Adela. “Originalitatea lor este unul dintre principalele motive pentru care am ales să colaborăm: în colecția PNK Forward mă regăsesc în totalitate și mă bucur să împart cu toți tinerii acest sentiment plăcut.”

Cea mai nouă linie PNK se adresează acelor fashionistas îndrăgostite de şicul urban inovator.

Citeste tot articolul...

FASHION

Cele mai extravagante tendinţe fashion

Thome Browne 2

Moda face spectacol şi trăieşte din asta. Tocmai de aceea, mulţi dintre designeri şi dintre case lansează periodic provocări, fac gesturi riscante şi încearcă să impună trenduri şocante în căutarea unei vizibilităţi din ce în ce mai mari. Evident, puţine dintre aceste propuneri prind la clientelă. Dar şi când se impun…

Iată topul pe care Romania Lifestyle îl face în privinţa tendinţelor fashion extravagante (totuşi purtabile) din acest sezon rece:

  1. Transparenţele. Sigur nu era anotimpul lor, sigur multe dintre voi vor avea de obiectat, însă designerii s-au întrecut în acest sezon în a expune trupul feminin. O face foarte seducător Simone Rocha şi este urmată de case precum Ports 1961, Prada, Donna Karan şi Burberry Prorsum, pentru a enumera doar câteva dintre acelea care s-au gândit că materialele cele mai diafane sunt şi cele mai potrivite pentru miezul iernii.
  2. Tuturor ne plac detaliile metalice, însă de data aceasta se pare că la mare căutare sunt ţinutele cu totul şi cu totul din “aur”. Moschino, Rochas, Ostwald Helgason, Naeem Khan, Thom Browne nu doar parafrazează, ci traduc în realitate vorba basmului: “La soare te poţi uita, dar la dânsa ba!”.
  3. La fel ca în cazul auriului, şi inserţiile de piele sau accesoriile din piele pot transforma o rochie într-o ţinută specială. Acum este însă sezonul total look-urilor din piele. Evident, în acest caz nu prea mai vorbim despre confortul ţinutei, ci despre dorinţa de a face impresie. Tendinţa este susţinută de Guy Laroche, Lanvin, Trussardi şi Balenciaga.

Citeste tot articolul...

FASHION

Ponchoul este fetişul acestei toamne

Burberry Prorsum

Burberry Prorsum a dat decretat, iar multe dintre celelalte mari case de modă au intrat în pluton: în iarna asta se poartă ponchoul! Elegant şi funcţional, ponchoul coboară de pe catwalk pe stradă şi intră nu doar în garderoba feminină, ci şi în cea a gentlemenilor. Asta pentru că tot Burberry este brandul care îl impune în acest sezon drept marcă a sofisticării masculine – şi nici de data aceasta nu este singur în acest demers. Louis Vuitton îşi inspiră paltoanele tot din culturile andine, iar fularele pe care le propune ajung să capete proporţia unor adevărate şaluri. Casa Missoni, maestra împletiturilor, nu putea lăsa nici ea deoparte acest nou must-have şi nici Paul Smith, designerul faimos pentru atenţia obsesivă acordată croielilor şi detaliilor.

De cealaltă parte a baricadei (din ce în ce mai precare) dintre genuri, femeile se bucură de o ofertă încă şi mai amplă: Barbara Bui, Chloe, Antonio Berardi, Salvatore Ferragamo, Léonard. Şi, bineînţeles, Etro, mereu interesată să alimenteze influenţele etnice. Iar Burberry Prorsum (căci de la acest brand am pornit) face, într-adevăr, spectacol. Dacă vreţi să admiraţi colecţia de sezon a mărcii, faceţi un drum până la monobrandul bucureştean din Luterană, numărul 4. Creaţiile Louis Vuitton sunt disponibile în magazinul mărcii din galeria Grand Avenue de la Hotelul JW Marriott.

Citeste tot articolul...

EXIHIBITION, FASHION

Cento Anni di Made in Italy

3a

Joi, 9 octombrie, Bucureşti. Este aproape ora 19.00 şi sunt încă blocat în trafic pe Batiştei în timp ce la câteva sute de metri, pe Calea Victoriei 83, la Max Mara, a început deja vernisajul expoziţiei “Cento anni di Made in Italy”. Presat de timp, sunt nevoit să las maşina şi să o iau la pas. Ajung, mă prezint gazdelor evenimentului: “Sunt Florin Diumea şi, la rândul meu, vă invit să celebrăm locuri, oameni şi lucruri pe care le îndrăgim în România”. Aceasta este, până la urmă, “cartea de vizită” a site-ului RomaniaLifestyle.ro care, iată, acum, salută Italia şi excepţionala ei tradiţie în materie de accesorii fashion de lux.

Evenimentul, organizat de Ambasada Italiei şi Institutul Italian de Cultură, în colaborare cu Moreschi, Max Mara, Alsa Uomo şi Fundaţia Sartirana Arte din Pavia, a fost, indubitabil, un regal pentru toţi iubitorii de fashion. Am ascultat prezentările invitaţilor, un adevărat curs de istoria modei. Exponatele ilustrează, pornind de la produsele firmelor și creatorilor activi la începutul secolului XX, o istorie a lucrului bine făcut în acest sector strategic al industriei italiene. Pe rafturi, aşezate cuminţi, pot fi admirate genți din materiale prețioase semnate Ravasco și Rubelli (Milano și Veneția), realizate de vechile case de modă din Lombardia, Toscana, Lazio și Veneto – Pirovano, Prada, Ferragamo, Gucci, Pucci, Gherardini, Fendi, Bottega Veneta, Roberta di Camerino, pentru a cita doar câteva. Toate demostrează, indiferent de etichetările temporale, dorinţa designerilor şi meşteşugarilor italieni de a celebra frumuseţea feminină.

Într-un blend de nou şi vechi, creații semnate de nume mari ale modei actuale, de la Armani la Ferrè, de la Moschino la Valentino și Versace, precum și ale unor firme nu la fel de cunoscute publicului larg, dar foarte importante, precum Caimar, Moreschi și Pfister, vin să ilustreze pasiunea cu care artistul italian se implică în definirea modei. Printre exponate se numără şi piese realizate pentru celebrități ca Barbra Streisand, Ursula Andress, Sophia Loren, Nancy Reagan, Nancy Sinatra, prințesa Soraya și alte capete încoronate, dar și pentru Elton John și Rudolf Nureev. Foarte frumoase sunt și gențile albe, simple cumpărate de Jacqueline Kennedy în timpul vacanței la Capri și Ischia, dar și balerinii Penelopei Cruz.

Şi pentru că tot sunt aici, fac o vizită şi la boutique-ul Alsa Uomo, aflat foarte aproape de Max Mara şi operat tot de compania-gazdă a evenimentului. Alsa Uomo este un regat al modei masculine unde şi-au găsit locul branduri celebre: Corneliani, Malo, Slowear, Moreschi şi Perofil. La intrare am fost surprins de un gift box generos şi cu un design aparte, unde coexistă o pereche de pantofi superbi şi o sticlă de Moreschi 2011. Frumoasă juxtapunere, dar la început n-am văzut legătura. Este vorba de o ediţie limitată – pantofii dintr-o singură bucată de piele fiind vopsiţi natural cu acelaşi soi de struguri din care este făcut şi vinul, mă lămureşte Ştefania Navin, managerul magazinului. Şi, da, Moreschi deţine un domeniu viticol. Un asemenea pachet costă în jur de 1950 de euro şi se livrează numai la comandă. Când studiezi o astfel de pereche de pantofi, realizezi diferenţa dintre a cumpara şi a investi chiar şi atunci când vine vorba de propria persoană.

Pentru ca surpriza să fie şi mai mare, undeva, retras, un artizan italian făcea o demostraţie a ceea ce înseamnă “Italian handmade shoes”. Un om cuminte, care mi-a amintit de Gepeto, meşterea liniştit la o pereche de pantofi, deloc distras de agitaţia şi de lumea bună din jur. Era lecţia practică de dăruire a meşterilor italieni atunci când vine vorba despre tradiţie şi manufacturare.

Cei de la Alsa Uomo ne-au reamintit că lumea modei italiene este un univers complex, ca “Made in Italy” îşi merită preţul şi faima, că artizanii italieni continuă să facă istorie. O istorie frumoasă, unde singurele lucruri care rup ritmul sunt exploziile de creativitate ale designerilor italieni în dorinţa de a ne cuceri prin piesele care le poartă semnătura.

După acest scurt timp petrecut în lumea magică a modei, am luat-o încet spre Centrul Vechi, pentru plimbarea de seară. Este trecut de ora 21.00 şi aici viaţa de-abia începe. Trebuie să fiu acolo.

Să nu uit: expoziţia “Cento anni di Made in Italy” este deschisă publicului la Max Mara până pe 19 octombrie.

 

Citeste tot articolul...

FASHION, STYLE

Escada, povestea unei fericite reveniri

x038-14-JFK8276-P-RGB_jpg_Prev_1

Din 2009 încoace, după o perioadă foarte grea a brandului, avem doar veşti bune de la Escada. Preluată de Lakshmi Mittal şi reorganizată, compania şi-a regăsit drumul spre inimile iubitoarelor de modă, reafirmându-şi locul de top în lumea fashion. O simplă vizită la monobrandul bucureştean deschis acum mai bine de doi ani în galeria comercială Grand Avenue de la Hotelul Marriott din Bucureşti vă va convinge de acest lucru. Investiţia Romaniţei Iovan în acest monobrand s-a dovedit de bun augur pentru fashionistele de la noi, ele beneficiind în fiecare sezon de selecţii extrem de inspirate din noutăţile pe care marca germană le propune. Pentru toamna şi iarna acestui an, noi vă recomandăm să acordaţi atenţie pieselor alb-negru din care vă puteţi compune ţinute foarte inspirate, clasice, care nu se demodează. Însă şi culoarea şi imprimeurile florale îşi revendică un binemeritat loc în cadrul acestei colecţii rafinate, fără alte excese în afara culorilor tari – de altfel, foarte în tendinţe în acest sezon. “Escada loves colours” şi “Chic for the cold” sunt cele două teme majore care se cer explorate de toate femeile elegante, care ştiu că Escada înseamnă ţinute rafinate în bunul stil al minimalismului german.

Citeste tot articolul...

FASHION, STYLE

În tendinţe: invazia roz

Valentino 304195809

Sezoanele reci încep să fie din ce în ce mai vesele – cel puţin aşa indică tendinţele fashion impuse de designeri în ultimii ani. În locul clasicelor culori de pământ, a tonurilor cuminţi, ba chiar a nuanţelor închise, toamna ne aduce culori solare, pastelate, uneori chiar electrice.

În acest an le-a venit rândul nuanţelor de roz. Ştim cu toţii, cele mai importante tendinţe sunt dictate de marile case de modă. Ele dau tonul, iar mărcile populare, accesibile tuturor, urmează trendul impus. În privinţa rozului, asistăm la o adevărată invazie de nuanţe, care, practic, constituie mai mult decât un ecou al colecţiilor din vara trecută. Cine sunt aceia care hrănesc această obsesie? Blugirl, Gucci, Valentino, Givenchy, Chanel, Alessandra Rich, Christian Dior, Rodarte – iată doar câteva dintre numele care ne spun că rozul este cea mai trendy culoare a momentului.

Citeste tot articolul...

FASHION, STYLE

Cristallini Boutique, un manifest pentru întoarcerea la feminitate

Cristallini-Boutique-007

Cristallini Boutique 001Lansat în anul 2010, Cristallini Boutique a debutat pe piața de modă din România ca un magazin multibrand, importator și distribuitor de rochii de ocazie, de seară și de cocktail. Modelele au fost inițial importate din S.U.A. și Anglia, materialele folosite și accesoriile fiind de cea mai bună calitate, iar modelele dintre cele mai variate. Multe dintre acestea se regăsesc în garderoba celebrităților din întreaga lume, le puteți chiar admira pe covorul roșu la premiere de film, gale, evenimente mondene sau chiar la Oscar.

Cristallini Boutique 002Succesul înregistrat de CRISTALLINI Boutique, într-un timp foarte scurt, a dus la o dezvoltare firească a brand-ului în direcția conceperii propriilor modele de rochii în atelierul de creație. Dacă la început, în atelier se realizau numai retușuri ale rochiilor deja existente, acum o echipă de profesioniști cu mulți ani de experiență, creează cu pasiune și îndemânare piese vestimentare cu un design unic.

În Atelierul de Creație sunt concepute cele mai noi colecții CRISTALLINI. Acesta este locul în care noile tendințe sunt transformate de către echipa de creație în cele mai frumoase rochii modelate special pentru a îndeplini dorințele fiecăreia dintre noi, femeile.

Colecțiile exclusiviste sunt dedicate femeilor pentru care eleganța și finisajele hainelor sunt neprețuite.

Cristallini Boutique 003Anul acesta Cristallini lansează colectia Limited Edition SS 2013, colectie care reprezintă feminitatea la superlativ.

Plină de farmec, de fragilitate și de o reală poezie, colecția Limited Edition SS 2013 de la Cristallini pune accent pe materialele fluide și romantice. Astfel, voalul delicat se împletește discret cu mătasea unduitoare, catifeaua mângâie privirile, iar dantela și broderiile manuale adaugă opulență discretă colecției. Paleta de culori este bogată: nuanțele puternice de verde smarald și de albastru-topaz se îmbină cu tonurile pastelate de aqua-marin, roz fanat și bej într-un „curcubeu de senzatii“ vizuale.

Cristallini Boutique 004Modelele asimetrice și diafane sunt concurate de cele cu o croială sirenă, strânse zvelt pe trup și completate de cele midi, cu aer retro. „Ne adresăm femeilor complete, care îmbină o carieră de succes cu o viață de familie împlinită. Sunt genul de femei care nu au energia și timpul necesar pentru a petrece ore în șir la cumpărături. În același timp, au o viață socială dezvoltată, participă la diferite evenimente, la care nu își pot permite să facă rabat de la eleganță. Alegând o rochie Cristallini Limited Edition au garanția că vor arăta impecabil, că nu vor petrece mult timp la shopping, iar ținuta lor – de o feminitate absolută – nu va trece neobservată de partener sau de cei din jur!“, spune Alina Orzan, managing partner Cristallini Boutique.

Cristallini Boutique 005Colecția „Limited edition by CRISTALLINI“ a fost lansată cu scopul de a veni în întâmpinarea dorințelor miilor de cliente CRISTALLINI de a purta piese în ediție limitată, care sunt totodată caracterizate de calitatea materialelor folosite, atenția acordată finisajelor și versatilitate stilistică.

Design-ul rochiilor CRISTALLINI este în așa fel conceput, încât să corespundă dorințelelor celor mai pretențioase cliente. Și pentru că o rochie bine aleasă vă pune în evidență trăsăturile și formele, alegeți Cristallini Boutique pentru a vă simți specială și admirată în cele mai frumoase momente!

 

Cristallini Boutique 006

 

 

CRISTALLINI BOUTIQUE
Bld. Splaiul Unirii nr. 108, Sector 4, București
Tel: +4 0723.551.771 / +4 0372.706.250
E-mail: contact@cristallini.ro
Website: http://www.cristallini.ro

 

Citeste tot articolul...

FASHION, STYLE

Alexandru Ciucu, eleganţă aristocratică şi perfecţiune vestimentară

Alexandru-Ciucu-poza-deschidere-Ciucu

Alexandru Ciucu 1Cu o tradiţie de peste 70 ani în domeniul modei masculine, Atelierul de creaţie al designerului Alexandru Ciucu contribuie la educaţia stilului vestimentar al bărbaţilor din România. De-a lungul anilor, numele Alexandru Ciucu a reuşit să se impună în moda românească, devenind un etalon al eleganţei masculine şi al stilului aristocratic.

Confirmarea succesului lui Alexandru Ciucu a avut loc încă o dată în anul 2009, când designerul a fost declarat Furnizorul Oficial Al Casei Regale din România.

Alexandru Ciucu -  2Alteţa Sa Regală, Principele Radu al României, declara: „Familia regală a României apreciază costumele bărbăteşti ale lui Alexandru Ciucu pentru distincţia lor, calitatea ţesăturilor, precum şi atenţia pentru detalii“.

Adevărata artă plină de stil şi rafinament creată de Alexandru Ciucu este transpusă în designul costumelor impecabile, croite la comandă din ţesături fine, de cea mai înaltă calitate.

După numeroase colecţii lansate de-a lungul timpului, în anul 2013 designerul surprinde plăcut lansând o nouă colecţie adresată atât doamnelor, cât şi domnilor „Lady vs Gentleman“.

Alexandru Ciucu -  3Noua colecţie reprezintă un omagiu adus legendarei Coco Chanel, colectia find caracterizată de eleganţă şi rafinament. Colecţia de costume dedicată doamnelor reprezintă o viziune a femeii moderne, a femeii de succes care îşi petrece mare parte din timp la birou.

„Lady vs Gentleman 2013“ include atât pentru colecţia masculină, cât şi pentru cea feminină, linii de business şi ceremonie, în timp ce linia Relax este dedicată exclusiv bărbaţilor.

Linia feminină cuprinde cele mai importante elemente ale stilului office: pantalonul, sacoul, rochia, cămaşa, vesta, fusta şi sarafanul. Noutatea vine din alegerea materialelor, a croielii şi a detaliilor, toate fiind de origine masculină. Fustele, sarafanul şi rochiile sunt conice, deasupra genunchiului, cu şliţ central sau asimetric, iar sacourile sunt cambrate la unul sau două rânduri, în timp ce pantalonii se opresc deasupra gleznei.

Alexandru Ciucu -  4Ca şi gamă cromatică, culorile sunt asemănătoare atât pentru colecţia feminină, cât şi pentru cea masculină de business: tonuri de gri perlat, albastru, bleumarin, de la cel mai deschis la cel mai închis. Costumele de ceremonie, parte importantă a colecţiei „Lady vs Gentleman 2013“ au ca şi culori dominante: negru, bleumarin, bordeaux şi maro închis. În privinţa materialelor, Alexandru Ciucu a utilizat materiale fine, de la lână australiană S’140 în amestec cu mohair, până la caşmir şi ţesături vopsite în praf de jad, aduse de la furnizori italieni renumiţi.

Piesa de rezistenţă a colecţiei o reprezintă fracul feminin restilizat care poartă numele celebrei Coco Chanel.

În ceea ce priveşte linia Relax a colecţiei, ea este dedicată sezonului estival, iar gama de culori folosite este îndrăzneaţă şi vibrantă: roşu, verde brotac, lila, dar şi combinaţii de sacou cu pantalon alb cu bleu sau carouri din in sau bumbac. Mătasea, mohairul şi lâna cu mătase au fost rezervate de designer categoriei de ceremonie pentru ambele colecţii.

Alexandru Ciucu -  5Toate propunerile colecţiei sunt unicat, fiecare piesă vestimentară se realizează la comandă în atelierul cunoscutului designer.

Şi pentru că arta stilului se învaţă, iar nobleţea vestimentară se poate dobândi, vă recomand o vizită în atelierul de Înaltă Croitorie Alexandru Ciucu.

 

 

Date de contact:
Atelier de Înaltă Croitorie Alexandru Ciucu
Adresa: Bd.Iuliu Maniu nr.7,sect.6 Bucureşti
Telefon : 0726.320.338, 0722.644.800
Telefon/Fax 031.730.22.00
Website: www.alexandruciucu.ro
E-mail: alexciucu@gmail.com

Citeste tot articolul...

FASHION, STYLE

Brandul Mihai Albu – avangardism, feminitate, senzualitate

Mihai-Albu

Mihai Albu -  AequilibrumUnul dintre cei mai cunoscuti designeri din România, Mihai Albu s-a impus în industria modei naţionale şi internationale prin creaţii avangardiste, debordând de senzualitate şi feminitate.

Mihai Albu - aequilibrum (5)Brandul Mihai Albu este unul dintre cele mai cunoscute de la noi din ţară, iar renumele designerului de pantofi şi genţi a pătruns şi peste hotare. Unicitatea creaţiilor sale l-au adus în atenţia presei internaţionale de specialitate în anul 2010, odată cu apariţia în Vogue Italia a măreţei sale realizări: stabilirea a două recorduri mondiale în decursul aceluiaşi an, oferite de către World Record Academy.

Mihai Albu - butterfly 2Includerea creaţiilor designerului în enciclopedia SHOEGASM, alături de cei mai mari designeri ai lumii, reprezintă iarăşi o confirmare a talentului lui Mihai Albu.

SHOEGASM îi dedică designerului român, Mihai Albu, nu mai puţin de zece pagini, în care sunt prezentate piese din colecţiile toamnă/iarnă 2010-2011, primăvară/vară 2011, toamnă/iarnă 2011-2012 şi primăvară/vară 2012.

Mihai Albu - ButterflyAnul acesta, două perechi de pantofi create de designerul român Mihai Albu au fost incluse în expoziţia „Păşind în lumina reflectoarelor! Designul experimental de pantofi“, deschisă în perioada 28 martie – 29 septembrie la Muzeul Grassi pentru Arte Aplicate din Leipzig.

Mihai Albu - butterfly1Supranumit „arhitectul de pantofi’“, Mihai Albu şi-a exprimat pasiunea pentru design încă din primii ani ai facultăţii când tânărul designer era la începutul călătoriei în artă arhitecturală. Trecerea de la arhitectură la design s-a făcut treptat, în colecţiile designerului regăsindu-se elemente arhitecturale, forme senzuale, riguros sculptate în linii clar definite şi structuri sofisticate. Fiecare colecţie ne încântă prin rafinamentul pantofilor creaţi, forme îndrăzneţe, dar şi printr-o avalanşă de culori tari şi accesorii spectaculoase.

Mihai Albu - SHOEGASM (2)De-a lungul timpului, aceste influenţe au participat la definirea unui stil unic şi inconfundabil al creatorului de modă.

Ultimele două colecţii lansate de Mihai Albu reprezintă un tribut adus feminităţii şi frumuseţii fiecărei femei.

Colectia Butterfly primăvară/vară 2012 are un design delicat şi vesel care sugerează bucuria soarelui, a luminii, a vieţii. În culori pastelate, cu detalii romantice şi delicate, pantofii creaţi de Mihai Albu surprind prin design-ul nonconformist, prin tocurile foarte înalte, de până la 19 cm, precum şi prin aplicaţiile care imită aripile fluturilor.

Mihai Albu - sursa foto csid.roLa polul opus se află colecţia Aequilibrum toamnă/iarnă 2012, concept avangardist cu forme structurale şi detalii arhitecturale. Culorile au nuanţele pământului în combinaţie cu accente de turquoise, mov, punctări de auriu, dar şi nude. Materialul folosit este pielea cu diferite texturi, de la leopard, şarpe, la imprimeu floral. În principiu, este o colecţie de podium care pentru a o pune în valoare s-au folosit înălţimi de 18 -19 cm, dar la care, în magazinele ce-i poartă numele, se vor putea reconstrui doar anumite detalii.

Mihai Albu - VOGUE SPOSAFiecare accesoriu creat de Mihai Albu are o „poveste“. Designerul nu se fereşte de combinaţiile şocante şi de liniile îndrăzneţe, dimpotrivă, le urmăreşte în linia de creaţie: accesorii surprinzătoare, tocuri înalte cu forme speciale, fine, asocieri voluptoase de culori tari, calde şi reci.

Datorita stilului unic, în România, pantofii remarcabili au un singur nume: brandul Mihai Albu.

Creaţiile Mihai Albu le găsiţi aici:
Showroom
Bd. Marasesti, nr.125, sector 4, Bucuresti, tel/fax: 021/330.81.66

Magazin:
Marriott Grand Hotel, Calea 12 septembrie, nr.90, tel: 021/403.31.15
Email: mihaialbu@mihaialbu.ro
Website: www.mihaialbu.ro

 

Citeste tot articolul...

FASHION, STYLE

Amber Le Bon, imaginea Karen Millen Primăvară/Vară 2013

Amber-Le-Bon-imaginea-Karen-Millen

Amber este fiica cea mare a celebrului model Yasmin Le Bon şi a soţului său, Simon Le Bon, solistul faimoasei trupe Duran Duran.

Cu asemenea părinţi faimoşi, a fost o alegere firească pentru Amber, care a moştenit frumuseţea mamei sale şi creativitatea părinţilor săi, să îşi aleagă o carieră în modelling. Înaltă şi graţioasă, spontană, dar în acelaşi timp echilibrată, lui Amber i-a fost uşor să iasă din umbra părinţilor şi să-şi facă propriul nume.

Amber a reuşit să atragă atenţia foarte repede în industria modei – ea a pozat pentru mulţi clienţi prestigioşi precum: American Vogue – fotografiată de Norman Jean Roy, British Vogue, German Vogue, Teen Vogue, Tatler, Harper’s Bazaar şi Tank.

A reuşit să-şi creeze legături puternice cu unii dintre cei mai cunoscuţi designeri, fiind preferata familiei Moschino, Amber, ajungând astfel ambasadoarea brandului Cheap and Chic şi, mai recent, a brandului Diesel.

Citeste tot articolul...